Er du stadigvæk tilfreds med dit valg over ledige domæner?

Du havde sådan set brugt god tid på at overveje dit domænenavn i sin tid, da du skulle vælge det.

For det skulle ikke bare være noget fra toppen af hovedet, og det skulle gerne være i forlængelsen af din virksomhed eller ligefrem hedde det sammen.

Så du lavede tjek domænenavn-finten for at se, om dit ønskede domæne var ledigt, og efter du havde sovet på beslutningen så valgte du det domæne, for du ville trods alt godt sikre dig det, inden det blev taget af andre.

Nu har det kørt godt i længere tid med at bruge det domænenavn, og du har etableret din virksomhed, lavet reklamekampagner for dit firma, brandet dig, lavet SEO på det, og det skal udnyttes til fulde, når du nu kan se, at det fungerer så fint.

Men der er også folk, der har stillet spørgsmålstegn ved det, så du overvejer, om det er værd at beholde eller udskifte.

Forsøg at finde dig tilrette med det ledige domænenavn

Du begynder at lade tvivlen komme ind på livet af dig, for måske var det et lidt for bøvet og ugennemtænkt navn, nu du tænker over det.

Men det vil bare kræve en del, hvis man skal til at ændre det rundt og kunne benytte det samme udgangspunkt, som man sikrede sig det domæne under – og man ved jo ikke, om der er et andet ledigt, man kan bruge.

Så skal du måske også ændre din SEO-strategi, og der er mange produkter og merchandise, der skal have ændret navn og design, og det kommer til at medføre en masse udgifter.

Samtidig ved du også, at selvom navnet måske ikke er det flotteste længere, så er det brandet, produkterne og servicen, som der definerer navnet, og kunderne har en god oplevelse ved dette.

Derfor er der faktisk gode grunde til at holde fast i det.